Šé vé pé (ŠVP)

11. června 2012 v 9:42 | Any-lee |  Moje Kecy
Tákže....
V pátek, 25.5, jsem se vrátila ze školy v přírodě.
A áno, bylo to tam fantastické.
Až na jednu věc, kterou znázorňuje obrázek výše.
Ráno, 20.5 jsem se probudila jako každý den: otrávená a rozespalá. Pak mi ale docvaklo, že dnes se jede na ŠVP!
Vyskočila jsem z postele a mazala si umýt zuby a obličej. Pak jsem se převlíkla, učesala a mohly jsme vyrazit. Vzala jsem kufr, plyšáka do ruky a pádila před školu. Hrozně jsem se těšila, protože minulé ŠVP bylo bombastické. Tohle bylo mé poslední, jelikož už jsem páťák, takže jsem si to chtěla co nejvíce užít. Potkala jsem tam Daniela, mého spolužáka, tak jsme pokecaly a potom se tam objevila Nywel a Draktor. Čekaly jsme na odjezd a poté jsme nastoupily do autobusu a celý natěšení jely. Jely jsme hodinu a půl, a hrozně nás štvaly čtvrťáci- třeťáci před náma. Furt si lehaly a zatlačovaly nás sedátkama. Pak jsme dojely a několik minut čekaly na parkovišti, když pak zařvaly: "Denisa ( Nywel
) a Marcela (Any) , pokoj A3!" Super, minule jsme měly 13tku, pokoj s mastým flekem na koberci. Tak jsme tam šly a čuměly jsme: Pokoj sice dřevěnej, ale bombastickej! Bohužel tam ale pořád lítaly vosy, což nás štvalo. Ráno byla snídaně, potom škola, potom vycházka, potom oběd, potom odpoledne s animátory (zabavovaly nás a nám zrovna daly tu nejklidnější a nejlepší animátorku, pak tam byla ještě jedna zhulená :D) pak byla svačina, pak večeře, pak diskotéka a pak se jít sprchovat a do postele. (Večerka v desét, božské! :D) Pak ale přišla rána - výlet na Praděd. Šly jsme několik kilometrů do kopce, až jsme tam došly. Byly jsme v jakýsi věži. Pak jsme šly do Karlovy studánky - Božské městečko, kde je minerálka která chutná jakoby jste olizovaly železo. Cestou tam jsem ale nešikovně zakopla o kořen stromu na strmé stezce a narazila si ruku. A dost ošklivě. Tak jsem tam ale nakonec došla, žíznivá a s bolestí ruky (Už je v pohodě). Potom jsme šly na nákupy, tak jsem si koupila lázeňské oplatky a minerálky. Jak jsme se vrátily, musela jsem jít za zdravotnicemi a ty mi jí obvázaly (Hodinu jsem sháněla obvaz -_-) Potom nám však začaly vykrádat pokoje, nikdo nevěděl kdo. A to bylo teprve vzrůšo! Myslely jsme, že nám tam pustí plyn jako v koncentráku a já byla tak vynervovaná, že jsem málem dostala infarkt. Nakonec se ukázalo, že to nic nebylo, a já si krásně narazila pánev. Ve sprše, kde jsem furt padala. Tak to už byly 3 úrazy (Ještě jsem si rozbila koleno). Stejně to tam bylo super :D Poslednáí večer byla díza a pak jsme odjely do zámku do bruntálu. Jak jsme se vracely, pustily nám do autobusu písničky a byly jsme doma. Nom, a já jsem v infoně a budu muset končit, tak zatím! :D

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.